Call center - i śmieszno i straszno !

Codziennie potrzebujemy pomocy - nie działa telewizja, komputer, internet, nie zgadza się saldo na rachunku. Na szczęście jest call center - zawsze pomoże, o każdej porze. Wystarczy chwycić za słuchawkę... Jednak po drugiej stronie też pracują ludzie. Oto różne oblicza call center...

Pracownicy call center nie mają raczej łatwego życia - z nami klientami i użytkownikami. Zadajemy mnóstwo pytań - trudnych, głupich, irytujących czasem o przedziwnych godzinach. Zawsze chcemy rozmawiać z naszym ulubionym konsultantem. Ale jest na nas sposób - najlepszy przyjaciel pracownika call center - przycisk 'hold'. Lepiej nawet nie myśleć, co o nas wtedy mówią. Zawsze też mogą przełączyć klienta z powrotem do głównego menu, gdzie jego ucho cieszyć będzie bardzo zaawansowany automat, który jednak nie zawsze zrozumie wydawane mu głosowe polecenia.


Zobacz więcej na ContactStandard.pl

Filmy prezentujące sceny z życia po drugiej stronie słuchawki (w oryginalnej wersji językowej) w serwisie ContactStandard.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200