Pozytywne doświadczenie klienta, czyli centrum przyjaznej obsługi
- Andrzej Maciejewski,
- 30.05.2008, godz. 15:58
Pod takim hasłem odbędzie się siódma edycja cyklu konferencji "Indywidualna obsługa dla każdego klienta" organizowana przez Qumak-Sekom.
Organizatorzy spróbują odpowiedzieć na pytanie jak zapewnić klientom konsekwentnie pozytywne doświadczenia w procesach obsługi, towarzyszących ich biznesowym kontaktom z firmą, tak aby chętnie kontynuowali podjętą współpracę. W agendzie konferencji znajdzie się miejsce na omówienie nowoczesnych metodach budowania lojalności klientów oraz h narzędziach teleinformatycznych wykorzystywanych m. in. do monitoringu jakości obsługi. Program przewiduje także prezentację wdrożenia projektu nowoczesnego contact center w dużej firmie medycznej.
Konferencja "Indywidualna obsługa dla każdego klienta", odbędzie się 3 czerwca br. w Hotelu Marriott w Warszawie. Patronem medialnym jest tygodnik Computerworld. Więcej informacji na stronie organizatora.