Infor ERP LN z narzędziami opartymi na rolach

Udostępnione niedawno rozszerzenie funkcjonalności systemu Infor ERP LN umożliwia zintegrowanie informacji z różnych elementów systemu klasy ERP w ramach jednego panelu - tzw. kokpitu menedżerskiego. Wprowadzenie takiej funkcjonalności do oprogramowania znanego niegdyś pod nazwą Baan, jest zgodne z obecnymi trendami na rynku systemów wspomagających zarządzanie.

Aplikacja stworzona w idei Web 2.0 zawiera ponad 150 predefiniowanych ról odpowiadających typowym potrzebom pracowników zatrudnionych na stanowiskach m.in. w ramach produkcji, sprzedaży, czy księgowości. Rozszerzenie jest oparte na architekturze SOA i warstwie pośredniczącej Infor Open SOA.

Nakładka MyDay jest darmowa. Mogą z niej jednak skorzystać tylko klienci firmy Infor, którzy dysponują odpowiednio aktualnymi wersjami systemu LN. Do zainstalowania MyDay wymagany bowiem jest m.in. pakiet rozszerzeń Feature Pack 5. Udostępniony w listopadzie ubiegłego roku zestaw aktualizacji poza typowo technicznymi poprawkami wprowadza m.in. obsługę mechanizmów VMI (Vendor Managed Inventory) oraz rozbudowanych możliwości kontraktacji i automatyzacji procesów związanych z obsługą produkcji. Z wcześniejszych zapowiedzi wynika, że na drugą połowę 2009 roku planowane jest uruchomienie komercyjnego programu wsparcia aplikacji MyDay.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200