Polak pokieruje europejskimi centrami outsourcingowymi Infosys

Dyrektorem Zarządzającym Infosys BPO Europe został Krystian Bestry. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał m.in. za działalność europejskich ośrodków outsourcingowych Infosys i realizację strategii rozwoju koncernu w Europie.

Dotychczasowy dyrektor zarządzający polskiego oddziału Infosys BPO będzie również odpowiedzialny za pozyskanie nowego biznesu. Z oficjalnej informacji wynika, że awans jest elementem strategii Infosys BPO skoncentrowanej na integracji i rozwoju europejskich centrów usługowych. Ma on być też związany z dobrymi wynikami polskiego centrum. Zeszłoroczne przychody Infosys BPO Poland były o 21 proc. wyższe niż rok wcześniej. Poprawił się też wynik finansowy spółki. "Zdecydowanie zwiększył się również udział konsultingu w ogólnej puli wykonywanych przez nas usług. W 2008 roku działania te obsługiwało 40-50 osób. W minionym roku liczba ta wzrosła do około 120. Przychody Infosys z tytułu usług konsultingowych wzrosły w ciągu ostatnich 12 miesięcy z 10 mln do 21 mln złotych" - mówi Krystian Bestry.

Nowy dyrektor zarządzający Infosys BPO Europe karierę rozpoczynał w Deloitte and Touche Polska jako audytor. Później odegrał kluczową rolę w przejęciu i przekształceniu łódzkiego centrum Philipsa w spółkę Infosys BPO Poland. Krystian Bestry jest też Członkiem Zarządu Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce.

Czytaj też:

Nowy prezes zarządu Infovide-Matrix

Najlepsi stawiają na przywództwo

Przełom w polskim outsourcingu

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200