Call One, spółka z grupy ArchiDoc, ma nowego dyrektora zarządzającego

Został nim Paweł Wągrodzki. Wzmocni zespół odpowiedzialny za rozwój firmy, koncentrując się przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych klientów.

Call One uzupełnia ofertę grupy ArchiDoc oferując usługi z zakresu obsługi klienta. ArchiDoc planował przejęcie spółki z branży call center, ale ówczesne warunki finansowe były nie do przyjęcia. Dlatego zdecydowano o uruchomieniu własnej spółki, którą zbudowano i uruchomiono w dwa miesiące. System call center o nazwie Media Call Center (MCC) dostarczyła rumuńska firma Mediatel.

Call One działa od 4 maja 2010 na warszawskim Okęciu. Zamierza w 2010 roku uzyskać przychody w wysokości 4 mln zł, w kolejnym 10 mln zł, a w 2012 - 20 mln zł. Rok później Call One zamierza być jednym z pięciu największych firm działających w tym segmencie. Spółka chce także zdobyć 5% rynku. Cały rynek firma ocenia w tym roku na 900 mln zł. Przytacza także dane Datamonitor, które zapowiadają 15% wzrost segmentu call center do końca 2011.

Call One pracuje już dla dwóch spółek z branży FMCG oraz jednej z branży telekomunkacyjnej. Do końca roku chce obsługiwać 5 firm. Kieruje ofertę do firm z branży FMCG, telekomunikacji, finansów, motoryzacji, utlities. Dla pierwszych trzech spółka opracowała propozycje, w skład których wchodzą także usługi ArchiDoc, synergia oferty jest jednym z celów zarządu grupy. Call One chce świadczyć standardowe usługi call center, usługi doradcze w zakresie obsługi telefonicznej i audytów wewnętrznych call center.

Do końca roku spółka zamierza uruchomić 150 stanowisk w dwuzmianowym systemie pracy w warszawskiej lokalizacji (w czerwcu uruchomiono 90). Docelowo stanowisk będzie 400, a 250 z nich zostanie rozlokowanych w różnych miastach na terenie kraju.

Nowy dyrektor zarządzający, Paweł Wągrodzki posiada trzynastoletnie doświadczenie zawodowe w branży call center. W swojej karierze związany był z firmami Holicon, Contact Point oraz Call Center Poland. Prezesem zarządu spółki Call One jest Konrad Rochalski. Kluczowi dyrektorzy Call One to Aneta Michałkowicz, dyrektor ds. operacyjnych oraz Żaneta Kowalska, dyrektor handlowy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200