Nicholas Carr opowie o rewolucji jaką czeka biznes

6 października, na konferencji "Strategia a efekt sieci!", Nicholas Carr, guru współczesnego zarządzania, autor światowych bestsellerów: The Big Switch, Does IT Matter? oraz The Shallows. What The Internet Is Doing To Our Brains, zdradzi opowie o tym jaki jest prawdziwy wpływ internetu na komunikację z klientami, jak musi zmienić się prowadzenie biznesu i jak - w obliczu rewolucyjnych zmian - wyprzedzić konkurencję.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in. jakie strategie i modele biznesowe będą tworzyć dodatkową wartość i przewagę konkurencyjną, w jaki sposób firmy mogą dokonywać innowacji w otwartych modelach współpracy, gdzie i kiedy powstaje potencjał do zdobycia dodatkowych zysków dzięki innowacjom oraz jak zaplanować marketing, sprzedaż i proces interakcji z konsumentem tak, by jak najwięcej zyskać na zmianach.

Organizatorem konferencji jest Harvard Business Review Polska. Patronat nad tym wydarzeniem objał Tygodnik Computerworld.

Zobacz również:

  • Wyjaśniamy czym jest SD-WAN i jakie są zalety tego rozwiązania
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200