IFS przejmuje firmę wyspecjalizowaną w zarządzaniu personelem mobilnym

Przedstawiciele szwedzkiej firmy poinformowali o zakupie brytyjskiej spółki wyspecjalizowanej w rozwiązaniach z zakresu zarządzania personelem mobilnym. Firma 360 Scheduling jest jednym z najważniejszych dostawców oprogramowania do optymalizacji i zarządzania harmonogramami mobilnych pracowników.

Zakup spółki ma pozwolić na rozszerzenie oferty IFS w zakresie rozwiązań wspierających zarządzanie i optymalizację pracy pracowników terenowych. "Przejęcie 360 Scheduling to sposób na realizację ogłoszonej przez IFS strategii wzrostu, przy czym jest to rozwój w jednym z podstawowych sektorów docelowych. Branża usług i zarządzania majątkiem, a zwłaszcza zarządzania harmonogramami mobilnego personelu, to rynek, na którym IFS zamierza osiągnąć wiodącą pozycję" - mówi Alastair Sorbie, prezes zarządu IFS. Przejmowana spółka zostanie włączona w struktury brytyjskiego oddziału IFS. Spółka IFS Europe West przejmie również obsługę dotychczasowych klientów 360 Scheduling. Rozwiązania 360 Scheduling wywodzą się od opracowanego dwie dekady temu systemu przeznaczonego dla brytyjskich służb ratunkowych. Wybrane funkcje oprogramowania 360 Scheduling zostaną najpewniej do systemu IFS Applications. Wedle zapewnień oprogramowanie będzie jednak nadal oferowane jako samodzielny produkt.

Czytaj też:

Software AG inwestuje w technologię MDM

Forrester obniża prognozy dla amerykańskiego rynku IT

IFS kupił producenta narzędzi wspomagających projekty przemysłowe

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200