Humansoft z nowym systemem dla mikroprzedsiębiorstw
- Piotr Waszczuk,
- 26.10.2010, godz. 16:13
Przedstawiciele firmy Humansoft poinformowali o rozpoczęciu sprzedaży systemu MiniCorax. Oprogramowanie jest przeznaczone przede wszystkim dla najmniejszych firm. Producent zapewnia jednak o dużej elastyczności systemu.
Dwa tygodnie po oficjalnej premierze oprogramowanie MiniCorax trafiło do sprzedaży w ramach sieci partnerów firmy Humansoft. "Sieć współpracujących z nami partnerów rozpoczęła już sprzedaż nowego oprogramowania wspomagającego zarządzanie rodzinną firmą. MiniCorax spotkał się z dużym zainteresowaniem. Strzałem w dziesiątkę okazała się możliwość zakupu licencji na jedno stanowisko wraz z możliwością rozszerzenia pracy programu w sieci, maksymalnie na trzech komputerach" - mówi Tomasz Fidos, przewodniczący rady nadzorczej firmy Humansoft. W skład podstawowej funkcjonalności oprogramowania MiniCorax wchodzą moduły wspierające m.in. obszary sprzedaży, rejestracji zakupów, rozrachunków z klientami i dostawcami oraz gospodarkę magazynową. Oprogramowanie zawiera również funkcjonalności z zakresu zarządzania relacjami z klientami oraz rozliczeniami skarbowymi. Obsługiwane są również kasy fiskalne. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami producenta system MiniCorax jest przeznaczony przede wszystkim dla niewielkich firm z sektora handlowego, usługowego i produkcji opartej na kompletacji wyrobów.
Oprogramowanie, które jest dopasowaną do specyfiki najmniejszych przedsiębiorstw wersją oferowanego przez Humansoft systemu Corax, bazuje na środowisku bazodanowym Microsoft SQL Server. Przedstawiciele firmy zapewniają również o dużej elastyczności oprogramowania, zwłaszcza w zakresie rozbudowy jego funkcjonalności. Możliwe ma być m.in. proste rozszerzanie funkcji systemu, jak i łatwa migracja do platformy Corax.
Czytaj też:
Comarch udostępnił nową wersję systemu dla MSP
Nadchodzi trzecia fala inwestycji w IT w sektorze utilities
Były wiceprezes Oracle pokieruje firmą Infor