Wydawnictwo Nowa Era z nowym systemem CC

Firma specjalizująca się w wydawnictwach, oprogramowaniu i produktach wspierających proces edukacji wdrożyła w centrum kontaktowym system komunikacyjny Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence. Jego celem jest usprawnienie sprzedaży i obsługi klientów wydawnictwa.

Customer Interaction Center (CIC) zarządza połączeniami telefonicznymi oraz faksami odbieranymi i wysyłanymi w centrum kontaktowym spółki, moduł raportowania wraz z kontrolą billingów wspomaga zarządzanie kosztami. Aplikacja Interaction Recorder pozwala na nagrywanie rozmów i kontrolę polityki jakości centrum kontaktowego. Ponadto system jest redundantny.

"Kluczowym czynnikiem podczas podejmowania decyzji o wyborze oprogramowania komunikacyjnego firmy Interactive Intelligence była możliwość pełnej integracji w wykorzystywanym przez nas systemem CRM Update Seven" - mówi Wojciech Sak, dyrektor działu CRM z wydawnictwa Nowa Era.

System obejmuje ponad 100 stanowisk użytkowników w dwóch lokalizacjach, w Warszawie oraz Straszynie k. Gdańska. Został wdrożony przez firmę ITD.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200