Lepsze harmonogramowanie zadań odpowiedzią na rosnące koszty pracy
- Piotr Waszczuk,
- 10.08.2011, godz. 15:26
Zdaniem przedstawicieli firmy Interflex w polskich firmach jest jeszcze dużo miejsca na innowacje w zakresie planowania i optymalizacji czasu pracy. Rozwiązania niemieckiej firmy mają trafić na rynek jeszcze w tym roku. Obecnie Interflex buduje lokalne kanały partnerskie.
Polska będzie trzynastym krajem, w którym powstanie sieć partnerska firmy Interflex. "Szczególnie zależy nam na współpracy z firmami, których kompetencje pokrywają się z potrzebami rynków wertykalnych. Poza dostawcami rozwiązań IT do współpracy zapraszamy także firmy wyspecjalizowane w rozwiązaniach i usługach kadrowo-płacowych, a także dostawców usług konsultingowych. Przymierzamy się też do współpracy z dostawcami najbardziej popularnych w Polsce rozwiązań klasy ERP, czyli firmami takimi jak SAP, Oracle, IFS, czy Comarch" - dodaje Michał Lehmann. Według niego obecnie finalizowane są pierwsze umowy partnerskie na polskim rynku. Stale poszerzana ma być również baza lokalnych klientów. "Pierwszymi użytkownikami rozwiązań Interflex na polskim rynku są firmy, które zawarły umowę jeszcze za pośrednictwem niemieckiej centrali. Do ich grona należą m.in. Kaufland, Lence i Deichmann" - podkreśla Michał Lehmann. Koszt typowego, kompleksowego wdrożenia rozwiązań firmy Interflex oscyluje w zakresie 60 - 100 tys. euro. Model licencjonowania uwzględnia m.in. ilość zdefiniowanych w systemie pracowników. Typowy czas wdrożenia poprzedzonego audytem i działaniami zmierzającymi do optymalizacji procesów planowania pracy to ok. 6 mies. Uzupełnieniem systemów wspierających planowanie pracy mają być oferowane przez firmę Interflex systemy kontroli czasu pracy, w tym m.in. systemy kontroli obecności. Równolegle na polskim rynku sprzedawane będą m.in. produkowane w Niemczech systemy fizycznej kontroli dostępu.