Społeczności i integracja z Office 365 nowościami w nowej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM
- Piotr Waszczuk,
- IDG News Service,
- 27.10.2011, godz. 14:46
Rozwijane przez Microsoft oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami zyskało m.in. nowe narzędzia wspierające wymianę informacji, pracę zespołową oraz rozwiązania wspierające integrację mechanizmów CRM z oprogramowaniem pakietu Office i Office 365.
Stale rozwijany jest natomiast program partnerski pozwalający na rozwijanie i sprzedaż oferowanych w modelu cloud aplikacji rozszerzających standardowe możliwości oprogramowania Microsoft Dynamics CRM. Utworzenie platformy umożliwiającej rozwój i dystrybucję tego typu dodatków rozwijanych przez partnerów amerykańskiego koncernu zapowiedziano w połowie ubiegłego roku. W gronie nowych funkcjonalności znalazły się również mechanizmy ułatwiające zarządzanie środowiskiem CRM w warunkach korporacyjnych.
Zobacz również:
- Ważna informacja dla użytkowników oprogramowania .NET 7
- Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database
Oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM 2011 jest oficjalnie dostepne od lutego br. Według przedstawicieli koncernu w skali świata z oprogramowania Microsoft Dynamics CRM korzysta ok. 2 mln użytkowników. Dla porównania warto dodać, że w czerwcu 2010 roku z rozwijanych przez firmę Microsoft narzędzi klasy CRM korzystało ok. 1,4 mln osób. Wzrost liczby użytkowników ma być m.in. wynikiem wprowadzenia do sprzedaży wspierających zarządzanie relacjami z klientami narzędzi oferowanych w modelu usługowym.