ICM - nowe narzędzie firmy Interactive Intelligence do zarządzania treścią
- Janusz Chustecki,
- 26.09.2013, godz. 11:23
Interactive Intelligence Group wprowadza do sprzedaży aplikację Interaction Content Manager (ICM), która rejestruje, indeksuje, przechowuje, wyszukuje, dostarcza i organizuje treści biznesowe. ICM oferuje bieżący dostęp do treści w ramach interakcji albo procesu biznesowego, niezależnie od lokalizacji użytkownika lub danych. Rozwiązanie ma skalowalną architekturę, która zapewnia dostępność w środowiskach rozproszonych i umożliwia rozbudowę systemu.
Aplikacja ICM jest przeznaczona dla średnich i dużych przedsiębiorstw i centrów obsługi klienta. Szczególnie dobrze sprawdza się w ściśle regulowanych branżach, takich jak ubezpieczenia, usługi finansowe, opieka zdrowotna i administracja rządowa.
Rozwiązanie oferuje też usługi webowe i zawiera publiczny interfejs programowania aplikacji, co zapewnia dostęp do informacji przechowywanych w istniejących systemach biznesowych. Wspiera również mechanizm do centralnego zarządzania administracją, bezpieczeństwem i audytem, z możliwością delegowania kontroli administracyjnej nad jednostkami biznesowymi. Użytkownik ma możliwość wdrożenia rozwiązania w chmurze lub tradycyjnie, z opcją przejścia z chmury do instalacji lokalnej w dowolnym momencie.
Produkt ma być ogólnie dostępny na całym świecie w języku angielskim w czwartym kwartale bieżącego roku. Polska wersja językowa zostanie opublikowana w pierwszej połowie 2014 roku. ICM będzie można nabyć za pośrednictwem sieci dystrybucji Interactive Intelligence.