Nuance Communications bliżej polskiego rynku
- Andrzej Maciejewski,
- 26.07.2010, godz. 12:20
Amerykański producent technologii rozpoznawania mowy, syntezy głosu oraz biometrii głosowej utworzył jednostkę organizacyjną dedykowaną obsłudze regionu Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski.
Na czele nowej jednostki stanął Peter Martis, dyrektor regionu CEE w Nuance Communications. Do nowej firmy przeszedł z Genesys Telecommunications Laboratories, gdzie również odpowiadał za rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
"Polska stanowi dla nas perspektywiczny, chociaż na razie rozwijający się rynek. Chcemy nie tylko promować wykorzystanie technologii rozpoznawania mowy, ale także w większym stopniu wspomagać lokalnych partnerów poprzez dostarczanie wiedzy i bliską współpracę. Będzie to możliwe dzięki stworzeniu dedykowanego zespołu, z ogromnym doświadczeniem zarówno w samej technologii, jak i usługach call center, który będzie tutaj w Polsce wspierał wdrożenia u klientów" - mówi Peter Martis. "Proponujemy klientom nową jakość w usługach bazujących na technologiach rozpoznawania i rozumienia mowy. To w efekcie nie tylko lepsza obsługa klienta, ale także wymierna oszczędność czasu, pieniędzy i nerwów" - dodaje.
Opracowane przez Nuance technologie to rozpoznawanie mowy (NLU - natural language understanding, ASR - automatic speech recognition), biometria głosowa oraz synteza głosu (TTS - text to speech).
Firma podaje, że wdrożyła ponad 3 tysiące rozwiązań NLU/ASR z zakresu obsługi klienta. Rozwiązania NLU/ASR są dostępne w 54 wersjach językowych, Firma przygotowała nową wersję TTS z udoskonalonym tzw. "modelem akustycznym" dla języka polskiego.
Czytaj także:
Prognoza pogody z rozpoznawianiem mowy