Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
BZ WBK na nowej platformie
Dorota Bogucka
Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.
Nowa twarz CRM
Barbara Mejssner
Systemy CRM coraz częściej korzystają z analityki biznesowej i social media, są mobilne i obsługiwane z przeglądarki. Inny jest też sposób ich zakupu, niemal połowa użytkowanych dziś rozwiązań jest sprzedawana w modelu chmury.
Materiał promocyjny
Rozbudowa systemu MS Dynamics CRM
Mariusz Mierzejewski
Microsoft Dynamics CRM posiada szereg rozbudowanych funkcjonalności w swojej standardowej wersji, które zaszyte są głównie w modułach Sprzedaży, Marketingu i Obsługi klienta. Ten system, to również platforma idealnie sprawdzająca się do tworzenia nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. Za pomocą różnego typu kreatorów, i rozbudowanego panelu administracyjnego, w prosty i szybki sposób, bez wiedzy programistycznej można go rozbudowywać.
Comarch w Turkish Airlines
Dorota Bogucka
Linie lotnicze Turkish Airlines zastosują rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), w swoim programie lojalnościowym.
Navireo pomaga sprzątać
Dorota Bogucka
Higiena Serwis wdrożyła system ERP Navireo firmy InsERT, żeby usprawnić procesy zarządcze w przedsiębiorstwie.
Materiał promocyjny
Integracja ERP z CRM z chmury
Edyta Zenczykowska
Systemy wspomagające sprzedaż (CRM) uzyskują pełen potencjał po zintegrowaniu z systemami wspomagającymi zarządzanie (ERP).
Ile naprawdę kosztuje CRM
Tomasz Kowalczyk
Jak obliczyć parametry TCO i ROI by uniknąć nieoczekiwanych kosztów i zwiększyć szanse na sukces wdrożenia oprogramowania CRM.
Materiał promocyjny
CRM – kierunek mobilność i chmura
Tomasz Kowalczyk
Liczba użytkowników CRM w modelu chmurowym rośnie, a według Gartnera w 2015 r. ich odsetek przekroczy 50%. Dlaczego tak się dzieje?
Mierzalne efekty wdrażania aplikacji biznesowych
Piotr Pietruszyński
Podczas konferencji „Dynamics dla Biznesu” prelegenci reprezentujący szeroki przekrój branż i wielkości organizacji na własnych przykładach udowodnią, że efekty inwestycji w aplikacje biznesowe da się zmierzyć i policzyć.
SAP wspiera węgierskiego producenta mleka
Dorota Bogucka
Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center wdroża SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm.
Kosmetyki Oriflame w chmurze
Dorota Bogucka
Producent i dystrybutor kosmetyków Oriflame wybrał chmurowe rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence, żeby usprawni i ujednolicić obsługę klientów w ponad 50 krajach.
Nowa aplikacja CRM dla urządzeń iPad
Janusz Chustecki
Austriacka spółka update software AG, przedstawiła nową wersję systemu CRM.pad 2.0 – rozwiązania dedykowanego dla urządzeń iPad. Aplikacja oferuje mobilne funkcjonalności CRM, a jej twórcy wersji skoncentrowali swoją uwagę na lepszej strukturze interfejsu oraz funkcjach pozwalających wykonywać szereg zadań w trybie offline.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »